niedziela, 16 maja 2010

faszerowany ogórek

prosta sprawa

ogórka przekroiłem na dwie części ... łyżką dokładnie wydrązyłem miązsz z nasionami
...posoliłem i odstawiłem :)

w między czasie przygotowałem farsz /mięso mielone,1 czerwona papryka, czosnek, marchewka, zioła, vegeta/
...zauwazyłem ze od jakiegos czasu uzywam określenia "zioła"/zioła jest to określenie na wszystko jak leci z szuflady

ważne zeby farsz był lekko wilgotny /wlałem szklankę wody z 1 kostką rosołową/ +trochę tabasco i lekko podgotowałem tak by zabulgotało

...no i juz ...przemyłem i odsączyłem ogórka ...i najpierw serek potem farsz i znowu serek i 15 minut w pikarniku w brytfance


do tego sos czosnkowy, młode ziemniaczki i lodowa sałata z sosem winegret

















...wchodzi jak złoto :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz