niedziela, 7 marca 2010

kapuśniak

nie wiem czy ty też masz swoje smaki z dzieciństwa
...wędzona kiełbasa mojego dziadka, przecier pomidorowy babci zosi, surówka z czerwonej kapusty babci stasi ...


mam ich sporo ...gdzieś w kubkach smakowych się pokitrały i spać nie dają
...musi być zrobione tak a nie inaczej i koniec ...inaczej nie smakuje



moja babcia zosia sama kisiła kapustę z dużą ilością kminku i liścia laurowego ... była krucha i niepowtarzalna


od śmierci babci i momentu w którym opróżniłem ostatni słoik z kapustą skitrany w piwnicy :)
nie jadłem dobrego kapuśniaku ...serio


w sumie to chyba z 4 lata nie jadłem dobrego kapuśniaku

...do dziś
...coś napadło moją mamę i zrobiła dokładnie tak jak trzeba ...idealny


...były nawet gniecione ziemniaki ze skwarkami i cebulką


...dałem radę 3 dokładki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz